طرف های کریسمس: دستور یوتام اوتولنگشی برای هریسا و گرینر گراتین


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 20 آذر 1398
بازدید : 319
نویسنده : عماد

هریسا و گروتین گراتین

این یک طرف عالی برای کار در کریسمس شماست ، زیرا این فقط یک مورد است که همه چیز را با هم مخلوط کرده و پخت می کنید و به شما فرصت می دهد کارهای دیگری را انجام دهید.

30 دقیقه آماده کنید
1 ساعت 20 دقیقه طبخ کنید
خدمت 6

1.2 کیلوگرم سیب زمینی طلای یوکون (یعنی حدود 6 سیب زمینی متوسط) یا سیب زمینی پخت دیگری که در جایی بین آرد و موم قرار دارد ، پوست آنرا برش داده و به برش هایی به ضخامت 5 میلی متر
2-3 عدد موز موز ، پوست کنده و برش به ضخامت 5 میلی متر
4 میخک سیر ، پوست کنده و خرد شده
50 گرم گل هریسا (یا از هاریسا معمولی استفاده کنید ، در این صورت کمی استفاده کنید و یک قاشق غذاخوری روغن زیتون اضافه کنید)
3 فیله آنچوی ، تخلیه شده و خرد شده ریز خرد (اختیاری)
110 میلی لیتر خامه
80 گرم gruyere ، رنده شده
جعفری 5 گرم ، ریز خرد شده
2 لیمو - لایه برداری ریز خرد شده ، برای تهیه 2 قاشق غذاخوری ، و آبمیوه گیری شده ، برای تهیه 2 قاشق غذاخوری
5 گرم برگ مریم گلی ، تقریبا خرد شده ، به علاوه 10 برگ کامل برای اتمام
نمک و فلفل
400 میلی لیتر مرغ یا سبزیجات
3 قاشق غذاخوری روغن زیتون

اجاق گاز را به بالاترین تنظیم خود یا فن 240C گرم کنید. نه عنصر اول را درون یک کاسه بزرگ به همراه مریم گلی خرد شده و یک قاشق چایخوری نمک و فلفل فراوان بگذارید. به آرامی همه چیز را با هم مخلوط کنید ، مواظب باشید که برش های سیب زمینی شکسته نشود.

به ظرف پخت 25 سانتی متری 35 سانتی متر انتقال داده و سطح آن را صاف کنید. روی سهام بریزید ، ظرف را محکم با فویل بپوشانید و 35 دقیقه بپزید. فویل را بردارید ، فر را به 200C (فن 180C) / 390F / gas 6 پایین بیاورید و 40 دقیقه بیشتر بپزید ، تا قسمت بالای آن واضح و حباب باشد.

کوره را روشن کنید. کل برگهای مریم گلی را با روغن مخلوط کنید ، روی سطح بریزید و سپس سه تا چهار دقیقه کباب کنید ، تا زمانی که مریم گلی ترد باشد اما هنوز سبز روشن است. بگذارید 10 دقیقه قبل از سرو مستقیم از ظرف پخت ، خنک شود.
نوشیدنی های فیونا بکت مطابقت دارد

اگر به تنهایی در خدمت گریتین های تند Yotam بودید ، احتمالاً می خواهم به دنبال سفیدی کمی خاکی ، خاکی مانند نارنجی سفید یا ریجاژ سفید باشید: صاف Muga Rioja Blanco (13٪) ، که مبلغ 9.74 پوند در ترکیب Majestic است- شش معامله ، این ترفند را انجام می داد. (و اگر شراب را با مسیر اصلی تطبیق می دهید ، برای مقابله با هریسا به میزان کافی خون احتیاج دارید - شاید یک درجه یا بالاتر از الکل ، و با اسیدیته یا میوه ای روشن برای مقابله با ادویه.) FB
تبلیغات

این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است ، به این معنی که اگر یک خواننده از طریق آن کلیک کند و یک خرید انجام دهد ، می توانیم کمیسیون کمی بدست آوریم. تمام روزنامه نگاری های ما مستقل است و به هیچ وجه تحت تأثیر تبلیغات و ابتکار عمل قرار نمی گیرد. با کلیک روی پیوند وابسته ، می پذیرید که کوکی های شخص ثالث تنظیم می شود. اطلاعات بیشتر.
از آنجا که شما در اینجا ...

... ما یک نفع کوچک برای پرسیدن داریم. افراد بیشتری مثل شما ، روزنامه نگاری مستقل و تحقیقاتی گاردین را نسبت به گذشته مطالعه و پشتیبانی می کنند. و برخلاف بسیاری از سازمان های خبری ، ما تصمیم گرفتیم گزارش دهی خود را برای همه باز نگه داریم ، صرف نظر از اینکه در آن زندگی می کنند یا چه چیزی قادر به پرداخت آن هستند.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








ب روزترین اخبار روز دنیا

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اخبار روز و آدرس ettefaghieh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com